WHATS A BAD DAY????

Nape la malang sgt ari ni???Pagi ni sepatutnye aku msk kul 7.30pagi..tapi aku sampai hospital kul 8.30pagi...arghhhhhh...terpaksalah aku balik 4.30ptg..kenapa?ni la padahnyer orang yang x suka simpan duit dalam wallet..harapkan duit suami je masa jalan...padan muka aku...
Pagi2 dah malu..aku masuk lorong smartag..alamak!!!!duit x de dalam smartag..so aku terpaksa la reverse...huhuhu..mesti org belakang aku gelak besar...
Tanpa berpikir aku g la lorong tunai...lepas ambik kad..aku pun teringat la...dalam wallet aku...kosong sen..............alamak!!aku cek dalam laci..ada 50cen jer..tol aku rm3.80..macamane ni?nak dijadikan malang lagi hp aku x der bateri...oh no..
So nak tak nak aku drive la sampai ke hentian r&r...malangnyer atm OUT OF SERVICE..........
kesian anak ibu..baru nak tido ibu dah kejut..jadi aku teruskan je..tawakal la n dalam hati doa ada la jupe atm kat stesen minyak..tapi nasib x menyebelahi..plaza tol 1km dihadapan...ohhhh...
aku pun wat muka sardin cakap kat tol girl tu "dik..akak x der duit nak bayar...akak cari atm x de..kat hentian OUT OF SERVICE.dia call bos dia..so tau kena camner?
KENA LANGGAR PALANG TOL...aper? calar la kete..tapi dia cakap x calar..so dgn perasaan yg malunye aku langgar la...pastu g stesen petronas..nsb baik ada atm n ada la duit...
Pastu tnye la adik cashier kat ne public..dai ckp x der..aku pun bal..tp baru jer nak kuar..dia pggl.."akak ada emergency ke?ambik la guna hp saya"..ada jgk bdk baik cam dia..THANKS DIK...
Pastu aku U turn la balik..dah sesat masuk bandar bkt raja...pusing2 lastly aku jupe jalan kuar..
Bayangkan la..dari bukit beruntung aku habiskan minyak sampai ke bkt raja klang...
So,moral of the Story...
*Makesure ada duit spare dalam kete
*hp mesti ada bateri
oh malangnyer..n letih sgt kejar sana kejar sini

0 comments: